Dieta cu orez

Posted by: | Posted on: ianuarie 20, 2016

  Dieta cu orez este recomandata atat de catre nutritionisti, pentru cei care vor sa scape de kilogramele in plus cat si de medici atunci cand recomanda un regim bolnavilor. Orezul este o bogata sursa de carbohidrati, de aceea ramane o sursa importanta de energie care se elibereaza treptat fiind un puternic combustibil necesar functionalitatii organelor. dieta cu orezEl se mai remarca pentru continutul bogat in fier si calciu precum si efectului tonic ce il ofera organismului. Bogat in antioxidanti orezul previne aparitia afectiunii Alzheimer, protejeaza inima, combate dezinteria dar si impotriva formarii celulelor canceroase.
Dieta cu orez este utilizata atat pentru detoxifierea organismului cat si bineinteles in scaderea greutatii corporale datorita aportului sau caloric foarte scazut; spre exemplu 50 g orez integral preparat contine aprox. 62 calorii, fata de un alt aliment sa zicem cartoful care contine aprox. 140 calorii pentru aceiasi cantitate consumata.
O dieta cu orez trebuie sa tina cel putin 7 zile, timp in care se va renunta in totalitate la consumul de paine, prajeli si carne grasa. Timp de 7 zile trebuie inclus in dieta cu orez, fructe proaspete, sucuri de fructe preparate in bucataria proprie, ceaiuri neindulcite, legume preparate in sote sau abur si binenteles orezul integral pentru ca acesta reduce considerabil senzatia de foame. Orezul integral este un aliment nutritiv, usor de digerat, iar in cultura orientala reprezinta principalul produs din meniul zilnic al fiecarei persoane indiferent de clasa sociala din care face parte.
   Prima zi
  Mic-dejun:
    – 300 ml iaurt degresat
    – 100 g cereale integrale
  Gustare:
   – 2 mere
  Prânz:
   – orez fiert cu legume, indiferent de cantitate
  Cină:
   – orez fără limită de măsură, 300 ml lapte degresat.
   A doua zi
  Mic-dejun
   – 250 ml lapte degresat
   – 100 g de cereale integrale.
  Gustare:
   – 2 morcovi mari
  Prânz
   – orez la discreţie, 250 g piept de pui fiert sau la grătar
  Cină
   – orez cu legume fierte fara limita.
   A treia zi
  Mic-dejun:
   – 2 oua fierte
   – 2 portocale
  Gustare:
   – 2 mere
  Prânz:
   – orez fiert, 250 g carne de vita fiarta sau la grătar
  Cină:
    – orez fără limită de măsură, 300 ml lapte degresat
   A patra zi
  Mic-dejun:
   – 300 ml iaurt degresat
   – 100 g cereale integrale
  Gustare:
   – 2 oua fierte
  Prânz:
   – orez fiert, 200 g peste la grătar
  Cină:
   – orez fără limită de măsură, 300 ml iaurt degresat
   A cincea zi
  Mic-dejun:
   – 2 oua fierte
   – 2 portocale
  Gustare:
   – 250 iaurt degresat
  Prânz:
   – orez fiert cu legume
  Cină:
   – orez fără limită de măsură, 2 mere
   A sasea zi
  Mic-dejun:
   – 300 ml iaurt degresat
   – 100 g cereale integrale
  Gustare:
   – 1 grapefruit
  Prânz:
   – orez la discreţie, 250 g piept de pui fiert sau la grătar
  Cină:
   – orez fără limită de măsură, 2 mere
   A saptea zi
  Mic-dejun:
   – 300 ml lapte degresat
   – 100 g cereale integrale
  Gustare:
   – 2 morcovi mari
  Prânz:
   – orez la discreţie, 250 g carne vita fiarta sau la grătar
  Cină:
   – orez fără limită de măsură, iaurt degresat
  Dieta cu orez are efect diferit pentru fiecare persoana in parte si depinde de cat de strict este respectata dieta. Dulciurile, produsele de patiserie si grasimile consumate pe parcursul celor sapte zile pot avea un efect negativ asupra dietei si pot compromite tot efortul depus.





Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »